Nadia Razak

Disclaimer


Welcome to my official diary ! Respect me & my diary and I'll respect you =)

Entries About Link Find

Bonjour !



Lonely

 


Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Nadia Razak
Others:   
Lepasan PMR 2013 .
Assalamualaikum . Lama kan tak update blog nie . Dah berhabuk aku tengok . actually, takdelah lama mana pon . poyo jerr nadia nie . haish ! Oke , sebenarnya aku nie lepasan PMR . So , bila dah habis PMR nie rasa bosan jaaa . Jarang pi sekolah *maklumlah dah tak belajar .. Aku dgan kwn-2 hanya pi bila ada program . Minggu depan ada program Round Island *nama pon dok pulau . Excited jugak laa nak pi tuu . harap-2 best . 
Btw , hari selasa hari tuu kitaorang pergi mandi sungai sambil celebrate birthday sahabat kitaorang , nazirah n atika . Tapi , kitaorang celebrate 4 orang jaa . Nadia , Nazirah , Atika n Syaqirah . Sahabat yg laen kebanyakkan nya stay asrama . So , tak dapat laa nak join . Tapi , apa-2 pon best gilaa kowt . Best moments for 2013 . Gambar ? hmm , nanti laa kalau rajin aku upload kay . 

Sahabat ? Nazirah , Atiqah Yusoff , Atika , Fatin Farhanah , Nabilah  , Afiqah n Syaqirah <--Nie semua sahabat-2 aku .  susah senang bersama n aku harap persahabatan kitaorang semua akan kekal hingga ke akhir hayat . InsyaAllah . Amin... 

Macam dah panjang jerr aku menaip nie .. Rasanyaa dah cukup kowt . Nanti apa-2 aku update lain . Annyeong ! 


Older Post | Newer Post